منتديات عشاق غزة
منتديات عشاق غزة
منتديات عشاق غزة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصوردخولالتسجيل

نكت هه هه هههههاااي

كاتب الموضوعرسالة
abu wde3
Admin
abu wde3

نكت هه هه هههههاااي Empty
مُساهمةموضوع: نكت هه هه هههههاااي   نكت هه هه هههههاااي Emptyالأحد ديسمبر 27, 2009 11:07 am

واحد بيقول لمراته ... انا النهاردة عايز رومانسية فى البيت ... راحت الزوجة سألت امها : يعنى ايه رومانسية ?? الام : مش عارفة بس احتياطى إنقعى الرز

واحد يشتكي لصاحبته وبيقولها : يمكن مكنش غني .. ولا عندي عربية ولا فيلا ولا مزرعة ولا شركه ولا فلوس زي محسن صاحبي ولكني أعشقك واحبك .. فضمته ودمعت عيناها وقالت : إن كنت بتحبني بجد .....عرفني على محسن

مره واحد احول سالوه:ايه هى امنيتك في الحياة? قال اشوف واحد ماشى لوحده

مرة واحد وقف تاكسي و قاله : فاضي ياسطى ??? قاله : ايوه فاضي.. قاله: طيب تعالى اقعد معايا عالقهوة شوية

واحد بخيل قوى قوى نايم جنب مراته قام صحى مفزوع من النوم مراته قالتله خير قالها حلمت انى اشتريت 3كيلو موز و3 كيلو تفاح قالتله ياراجل وليه التبذير ده بس .. قالها ياولية اسكتى خلى العيال تاكل

واحد دلوع عالاخر واقف وراء الامام فى الصلاة فالامام بيقول : أستقيموا وأعتدلوا... قالوا: أوكي حياتي جاهزين

عريس مسطول على الآخر في يوم فرحه..بعد المعازيم مامشيوا دخل البيت لقى العروسة قاعدة قال والله انا كنت عارف في الهيصة دي كلها هاينسوا حد

هههههههههههههههههههههههههههههههه

تحياتي لعيونكم
https://gaza-as.yoo7.com

نكت هه هه هههههاااي
صفحة 1 من اصل 1